вторник, 27 мая 2014 г.

МОДУЛІ 9-10

Диференціація навчання різних учнів

Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій 



Сьогдні ми наблизились до завершального етапу нашої роботи. Працюючи з матеріалами дев'ятого модулю, я зробив висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце диференційованого навчання. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учня, і з боку вчителя.  


У диференційованому навчанні я визначив чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання, то з’ясувалося, що простими і цікавими вправами можна залучити до справи проблемних дітей. А як залучити обдарованих дітей, методик чимало.   Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ , то можна сказати, що в умовах інформатизації суспільства набір методів та інструментів дуже широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та дій вчителя під час проведення проекту. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий